logo wdv

Blog

IMPORTANȚA SOCIAL MEDIA PENTRU AFACERILE ONLINE

IMPORTANȚA SOCIAL MEDIA PENTRU AFACERILE ONLINE

Importanța social media în afacerile online este în creștere, tot mai mulți oameni se alătură site-urilor social media și le utilizează în mod regulat. Industria social media este în plină expansiune. Afacerea dumneavoastră ar trebui să profite de această oportunitate dacă doriți să supraviețuiască.

Cu o creștere atât de uimitoare, fiecare business de astăzi ar trebui să folosească în cel mai optim mod cele mai bune canale social media. Nu pentru că acestea sunt în creștere și nu pentru că pare simplu, ci pentru că publicul țintă se află în jurul rețelelor de socializare populare. Oamenii se conectează cu brandurile lor preferate la diferite nivele.

Oferind brand-ului dumneavoastră prezență în social media, nu numai că generați mai multe posibile afaceri, ci vă conectați mai bine la clienții dumneavoastră și le oferiți informații la un nivel mai înalt. De fapt, acest lucru simplifică marketingul digital.


Iată mai multe statistici de social media care demonstrează fără îndoială importanța social media în afaceri. Afacerea dumneavoastră are nevoie de site-uri precum Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn pentru a ține pasul cu concurența.

  • Numărul adulților care utilizează social media a crescut de la 7% în 2005, la 69% doar după zece ani.
  • Utilizarea social media pe dispozitivele mobile înregistrează o creștere de 30% în fiecare an.
  • 2 milioane de afaceri folosesc astăzi Facebook Advertising pentru a-și promova produsele și serviciile.

Care sunt avantajele utilizării sociale media pentru afacerile online? Gândiți-vă că acum există mai mult de 3 miliarde de oameni care utilizează rețelele sociale pe tot globul.

Acești oameni folosesc social media pentru a se conecta cu diferite branduri. Sherpa Marketing a constatat că mai mulți oameni urmăresc branduri pe social media decât celebrități. Numai pe Instagram, 80% dintre utilizatori urmăresc cel puțin un business.

Dacă nu profitați de avantajele social media, pierdeți o modalitate rapidă, ieftină și eficientă de a ajunge la aproape jumătate din populația lumii.

BENEFICIILE SOCIAL MEDIA PENTRU CONSTRUIREA BRANDULUI

  1. Crește gradul de cunoaștere a mărcii


Platformele sociale sunt un loc natural pentru a ajunge la noi potențiali clienți și foarte bine orientați, deoarece aproape jumătate din populația lumii le folosesc.

V-ați gândit că oamenii se conectează pe social media doar cu brandurile pe care le cunosc deja? Luați în considerare faptul că 60% dintre utilizatorii Instagram au declarat că descoperă produse noi pe platformă.

Când Absolut Vodka a desfășurat o campanie pe Instagram pentru a promova sticla Spark, ediția limitată, compania a obținut un avânt de cinci puncte în ceea ce privește recunoașterea mărcii.

2. Umanizează marca

Un studiu realizat în Marea Britanie de Trinity Mirror Solutions a constatat că mai mult de jumătate dintre adulți, nu au încredere în brand până când nu văd dovezi reale care arată că marca își păstrează promisiunile.

Pentru a vă conecta cu clienții – și cu potențialii clienți – trebuie să arătați partea umană a mărcii dumneavoastră. Cum vă îmbrățișați valorile mărcii? Aveți valori ale mărcii? Cum căutați să satisfaceți interesul clienților și angajaților dumneavoastră? Produsul/serviciul dumneavoastră funcționează cu adevărat?

Abilitatea de a crea o conexiune umană reală este unul dintre beneficiile esențiale ale social media pentru afaceri. Puteți introduce urmăritorii dumneavoastră la persoanele care alcătuiesc compania dumneavoastră și expuneți modul în care clienții existenți folosesc și beneficiază de produsele dumneavoastră.

Un program de susținere în social media poate fi o modalitate excelentă de a vă umaniza afacerea.

      1. Rămâne în mintea utilizatorilor

Majoritatea utilizatorilor social media se conectează la conturile lor cel puțin o dată pe zi, potrivit Centrului de Cercetare Pew, iar mulți dintre aceștia își verifică de mai multe ori pe zi conturile.


Social media vă oferă ocazia de a menține legătura cu adepții și urmăritorii, de fiecare dată când aceștia se conectează. Puteți să postați mesaje sociale informative și de divertisment, iar aceștia se vor bucura să vă vadă conținutul nou în fluxurile lor, ținând minte prima lor oprire când sunt gata să facă o achiziție.

      1. Generează oportunități

Social media oferă clienților potențiali posibilitatea de a-și exprima interesul pentru afacerea și produsele dumneavoastră. Generarea de oportunități este un beneficiu atât de important al rețelelor sociale pentru mediul de afaceri, încât multe rețele sociale oferă formate de publicitate special concepute pentru a atrage potențiali clienți.

De exemplu, Renault Europe a folosit anunțurile pentru publicitate cu ajutorul Facebook, care au permis oamenilor interesați să afle mai multe despre un nou model de mașină și să își rezerve un test drive direct de pe Facebook, cu doar câteva click-uri.

Anunțurile au avut costuri de plată de 7,9 ori mai mici decât anunțurile care fac trimitere la un formular de pe site-ul producătorului mașinii.

      1. Crește vânzările

Indiferent de ce vindeți, social media vă poate ajuta să vindeți. Conturile dumneavoastră sociale reprezintă o parte esențială a canalului dumneavoastră de vânzări – procesul prin care un contact nou devine client.

Pe măsură ce numărul persoanelor care folosesc social media continuă să crească, iar instrumentele sociale de vânzări evoluează, rețelele sociale vor deveni din ce în ce mai importante pentru căutarea de produse și pentru comerțul electronic. Timpul este potrivit pentru alinierea obiectivelor de marketing social și vânzări.

Pentru agenții de vânzări, vânzarea în social media este deja un instrument critic.

      1. Promovează conținutul

Promovarea conținutului dumneavoastră pe canalele sociale este o modalitate excelentă de a obține un conținut inteligent și bine cercetat în fața unor noi oameni, dovedind experiența pe care ați dobândit-o și crescând audiența. De exemplu, Adobe a folosit conținutul sponsorizat LinkedIn pentru a-și prezenta propriile cercetări, inclusiv infografice și videoclipuri.


Factorii de decizie din domeniul marketingului expuși conținutului promovat de Adobe, au fost cu 50% mai mari în ceea ce privește clasarea Adobe drept modelul viitorului marketing digital și au existat cu 79% mai multe șanse de a accepta că Adobe ar putea să-i ajute să-și optimizeze cheltuielile media.

      1. Conținutul poate să devină viral

Pe măsură ce oamenii încep să placă conținutul, comentează, îl distribuie pe rețelele lor sociale, conținutul dumneavoastră este expus unor noi segmente de public – adepții și urmăritorii lui. Devenind viral, sunteți cu un pas mai departe. Pe măsură ce utilizatorii împărtășesc conținutul dumneavoastră pe rețelele lor, iar prietenii acestora respectă exemplul, conținutul se difuzează pe internet, obținând mii sau chiar milioane de distribuiri.

Această expunere este deosebit de benefică, deoarece toate aprecierile și comentariile arată o conexiune existentă cu brandul dumneavoastră. Dacă văd că prietenului meu îi place articolul dumneavoastră, s-ar putea să fiu înclinat să văd ce aveți de spus, chiar dacă nu am mai auzit de compania dumneavoastră înainte.

O mulțime de distriburi pare a fi un lucru extrem de benefic, însă doar dacă acestea au un aspect pozitiv. Dacă primiți numeroase mențiuni negative, trebuie să analizați imediat ce s-a întâmplat, ce a mers rău pentru a aborda și pentru a rezolva problema cât mai repede.

Într-o lume în care există mult mai mult conținut decât oricine ar putea accesa vreodată, activitatea de pe rețelele de socializare a unui prieten acționează ca un fel de pre-screening.

Activitatea de a deveni viral nu este una ușoară, bineînțeles, însă fără social media aceasta ar fi aproape imposibilă. Așadar, oamenii se așteaptă ca brand-urile să fie disponibile pe social media și să poată accesa conturile acestora pentru serviciul clienți. De asemenea, social media este o sursă esențială de informații despre afacerea dumneavoastră, despre produsele sau serviciile pe care le oferiți.

Social media generează o cantitate mare de date despre clienții dumneavoastră în timp real. Puteți utiliza aceste informații pentru a lua decizii de afaceri mai inteligente. Toate rețelele majore oferă analize care furnizează informații demografice despre persoanele care interacționează cu contul dumneavoastră. Acest aspect vă poate ajuta să vă adaptați și să vă personalizați strategia pentru a vorbi mai bine cu publicul real.

Ai nevoie de ajutor? Noi suntem aici

Suna acum si vezi cum putem sa te ajutam sa faci mai mult, cu mai putin

Contacteaza echipa de vanzari

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapi. Ut elit tellus, luctus nec Ut elit.
Suna acum la: +40 751 777 771

Rezerva o intalnire

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapi. Ut elit tellus, luctus nec Ut elit tel.
Suna acum la: +40 751 777 771

SPUNE-NE DESPRE PROIECTUL TAU
TE VOM AJUTA, ADRESAND INTREBARILE POTRIVITE

Am nevoie de informatii Sunt gata sa incepem Doresc să fiu sunat