Blog

CAMPANIILE GOOGLE ADWORDS și CAMPANIILE FACEBOOK

Campaniile Google AdWords și Facebook Advertising domină spațiul publicitar online. Dacă doriți să ajungeți la clienți, atunci rețelele de căutare Google sau fluxurile de știri/noutăți Facebook sunt locurile unde trebuie să ajungeți. În prezent, Facebook are două miliarde de utilizatori activi lunar, focusându-l în centrul activității utilizatorilor. AdWords ajunge la miliarde de oameni în fiecare zi.

Ambele rețele excelează atunci când vine vorba de obținerea rezultatelor. Așadar, când vine vorba de anunțurile Facebook și Google AdWords, care platformă este mai bună? Care dintre ele este potrivită pentru afacerea dumneavoastră?

Ce este Google AdWords?

Google este cel mai mare motor de căutare din lume. Google AdWords este un loc minunat unde puteți face publicitate dacă doriți să accesați traficul enorm de căutare. În Google AdWords, există câteva modalități obișnuite de a face publicitate și de a obține întietate în fața noilor utilizatori:

  1. Rețeaua de căutare / Search Network

Rețeaua de căutare permite campaniilor să apară în căutări pe baza cuvintelor cheie cum ar fi “instalații electrice”. Anunțurile din rețeaua de căutare apar în partea de sus a rezultatelor căutării Google.

  1. Rețeaua de display / Display Network

Campaniile din rețeaua de display afișează anunțurile pe site-uri web și pe aplicații atunci când cuvintele dumneavoastră cheie sunt legate de conținutul site-ului. Aceste anunțuri pot apărea sub formă de videoclipuri, imagini și altele.

  1. Cumpărături Google / Google Shopping

Anunțurile pentru cumpărături sunt anunțuri bazate pe eCommerce, care vă permit să faceți căutări exacte, bazate pe produse directe. De exemplu, atunci când cineva caută „bascheți adidas”, produsul căutat poate apărea:

  1. Video

Anunțurile bazate pe video, vă permit să afișați anunțuri pe site-uri de streaming, cum ar fi YouTube Youku și altele.

  1. Retargetarea anunțurilor

Google permite o retargetare sofisticată, astfel încât să puteți face remarketing acelui client pierdut și să câștigați o vânzare.

Google AdWords este utilizat atât de mult, încât a devenit sinonim cu expresia “căutare plătită”. Anunțul plătit se concentrează pe direcționarea cuvintelor cheie și pe utilizarea anunțurilor bazate pe text. Agenții de publicitate utilizează suma licitată AdWords pentru cuvintele cheie – cuvinte specifice introduse în pagina de căutare de utilizatorii Google, sperând că anunțurile lor vor fi afișate alături de rezultatele căutării.

De fiecare dată când un utilizator dă click pe un anunț, agentul de publicitate este taxat cu o anumită sumă de bani, de unde și denumirea “publicitate pay-per-click.” Utilizatorii Google AdWords plătesc pentru potențialul de a găsi noi clienți pe baza cuvintelor cheie și a termenilor de căutare pe care aceștia le introduc în Google.

Ce sunt campaniile Facebook / Facebook Ads?

Suntem în secolul XXI. Dacă aveți o afacere, probabil aveți și un site web. Și pe site-ul respectiv, este posibil ca vizitatorii să aibă opțiunea de a vă contacta într-o formă sau alta privind produsele sau serviciile dumneavoastră. Așadar, aveți deja fundația necesară pentru a începe publicitatea. Avantajul campaniilor de publicitate Facebook în acest scenariu este că nu trebuie să informați neapărat despre conținutul specific de pe pagina dumneavoastră de destinație. Nu veți fi hărțuit sau restricționat la cuvinte cheie sau întrebări de căutare pentru performanța anunțurilor. Cu toate acestea, trebuie să aveți acces la datele site-ului web. Astfel, puteți să faceți campanii de publicitate Facebook cu orice buget. Puteți alege publicul țintă pe baza datelor demografice, a comportamentelor sau a informațiilor de contact. Formatele de anunțuri sunt captivante, flexibile și funcționează pe orice dispozitivInstrumentele Facebook de raportare a anunțurilor, vă arată impactul pe care anunțurile l-au avut asupra afacerii dumneavoastră, sub formă de rapoarte vizuale ușor de citit.

Înainte de a cheltui orice ban în campaniile de publicitate Facebook, trebuie să aveți un plan de acțiune. În caz contrar, nu veți avea o idee clară despre unde doriți să ajungeți.

Pentru a vedea rezultate consecvente, cel mai bine este să vă fixați niște obiective, pentru a știi direcția în care mergeți. Puteți să răspundeți la următoarele întrebări, pentru a avea o direcție clară asupra a ceea ce doriți:

Care este obiectivul dumneavoastră pentru publicitatea pe Facebook? De exemplu, doriți să generați noi clienți pentru afacere, să faceți vânzări pentru magazinul dumneavoastră online sau doriți noi abonați la blogul pe care îl aveți?

Aveți trafic existent sau consistent pe site?

Aveți o listă de e-mailuri? Dacă da, este activă și câte persoane sunt pe listă?

Puteți crea conținut unic despre afacerea / industria dumneavoastră?

Direcționarea în funcție de locație este utilă pentru atingerea segmentelor de public din zona dumneavoastră de servicii. Atât Google AdWords cât și Facebook permit agenților de publicitate să selecteze publicul după țară, județ, oraș sau cod poștal.

Segmentele de public personalizate se referă la segmentele de public create prin datele existente pentru site și public. Aceste segmente de public pot fi create prin Facebook Pixel (codul de urmărire a site-ului web) sau importând propriile liste de contacte (adrese de e-mail sau numere de telefon) asemănător cu cel al clientului Google.

Puterea reală a Facebook constă în volumul foarte mare al bazei de utilizatori și în datele pe care aceștia le pun la dispoziție.

Atât anunțurile Google AdWords, cât și anunțurile Facebook sunt platforme de publicitate incredibil de puternice, care răspund practic la orice tip de afacere. Dacă evaluăm punctele forte și aplicațiile potențiale ale fiecărei soluții, este de asemenea evident că cele două platforme ar trebui văzute într-o manieră complementară, mai degrabă decât contradictorie. Unii oameni insistă asupra comparării campaniilor Facebook cu Google AdWords. Cele două platforme partajează unele asemănări, iar modul în care ele au evoluat independent una față de cealaltă, arată că Google AdWords și Facebook Ads ar trebui să fie utilizate concertat, nu în opoziție.

Folosirea puterii de căutare este o strategie de publicitate remarcabil de eficientă. Însă, aceasta necesită o strategie de publicitate dublă, care se aliniază cu punctele tari ale fiecărei platforme respective. Cu toate că mesajele de marketing ar trebui să rămână consecvente în ambele anunțuri, Google AdWords și Facebook Ads, este esențial să înțelegeți că trebuie să folosiți cât mai bine fiecare platformă pentru a obține un randament maxim al investițiilor și o creștere a afacerii.

Ai nevoie de ajutor? Noi suntem aici

Suna acum si vezi cum putem sa te ajutam sa faci mai mult, cu mai putin

Contacteaza echipa de vanzari

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapi. Ut elit tellus, luctus nec Ut elit.
Suna acum la: +40 751 777 771

Rezerva o intalnire

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapi. Ut elit tellus, luctus nec Ut elit tel.
Suna acum la: +40 751 777 771

SPUNE-NE DESPRE PROIECTUL TAU
TE VOM AJUTA, ADRESAND INTREBARILE POTRIVITE