Doi proprietari de afaceri intră într-un restaurant. Ambii își comandă câte un pahar de vin pentru a celebra lansarea noilor companii.
Peste 5 ani, aceiași proprietari ai companiilor intră în același restaurant și comandă același vin. Unul dintre ei se întoarce către celălalt și spune: ,,Tocmai am angajat încă o persoană. Am 25 de angajați.” Celălalt, termină de băut din pahar, comandă încă unul și apoi spune: ,,Tocmai am semnat actele privind falimentul afacerii mele.”
Nu e o glumă. E o întâmplare reală. Vreți să știți care a fost diferența principală dintre strategiile lor de afaceri?
Unul a construit un site web din prima zi, pe care l-a actualizat și optimizat de fiecare dată când a fost necesar, iar celălalt s-a bazat mai mult pe social media și directory listings pentru comercializarea afacerii. În timp ce primul a continuat așa, cel din urmă nu a generat niciodată impuls. Când interacțiunea cu social media a scăzut, sursa sa de a atrage clienți a dispărut.
Don’t be that guy.
Așadar, în acest articol voi sublinia importanța website-ului pentru afacerea ta, care sunt motivele pentru care un business are nevoie de un site web și avantajele pe care le aduce lumea online-ului pentru orice tip de afacere.
În 2018, e nevoie ca afacerea ta să aibă un website. E nevoie chiar din prima zi în care ai spus start business-ului tău, dar e bine și mai târziu decât niciodată.
Analiza efectuată de Deloitte în întreprin
•Au obținut de 2 ori mai mult venit pe angajat
•Creșterea veniturilor din ultimul an a fost aproape de 4 ori mai mare
•Au fost aproximativ de 3 ori mai multe șanse de a crea locuri de muncă pe parcursul anului precedent
•Au avut o rată medie de creștere a ocupării forței de muncă, care a fost de peste 6 ori mai mare.
Procesul digital începe cu un site web, care rulează 24/7 fără nici o supraveghere sau fără a fi necesar să îl închideți. Puteți fi mereu acolo pentru clienții dumneavoastră. Dacă acest lucru nu este de ajuns ca
Connected Small Businesses in the United States
a demonstrat că
derile mici și mijlocii au avut o mulțime de avantaje în urma intrării în lumea digitală:
să vă convingeți, aici sunt 7 motive pentru care afacerea dumneavoastră nu are nevoie doar de un site web, ci de unul optimizat și accesibil.
1. 30% DIN CLIENȚI NU VOR CONSIDERA O AFACERE FĂRĂ SITE WEB
Site-ul este primul dumneavoastră element de marketing deoarece trăim în epoca digitală. Oamenii își petrec o mare parte din timpul liber online și se află pe dispozitivele mobile până la cinci ore pe zi. Până acum, consumatorii se așteaptă ca firmele să aibă o prezență online (inclusiv un site web) și vor lua în considerare o companie care nu are, drept una mai puțin profesionistă.
2. 63% DINTRE CONSUMATORI FOLOSESC ÎN PRINCIPAL SITE-URILE WEB ALE COMPANIILOR PENTRU A GĂSI ȘI PENTRU A SE ANGAJA ÎN AFACERI
Da. Potrivit raportului LSA (Local Search Association) din aprilie 2017, “The Digital Consumer Study”, 63% dintre consumatori folosesc în principal site-ul web al unei companii pentru a găsi și a se angaja în afaceri. Aceasta este o parte destul de mare de consumatori. Combinați asta, cu faptul că 93% din experiențele online încep cu un motor de căutare – faceți matematica.
Un alt motiv pentru care afacerea dumneavoastră are nevoie de un site web? Cercetarea efectuată de YellowPages și LSA a constatat că în medie, consumatorii folosesc aproximativ trei surse înainte de a lua o decizie individuală de cumpărare, iar 30% ar lovi automat o afacere dacă considerăm că aceasta nu are un site web.
3. OAMENII CAUTĂ TOTUL ONLINE – POȚI SĂ TE FACI CUNOSCUT CELOR DE DEPARTE PRINTR-UN SINGUR CLICK
Unul dintre avantajele de a avea un site web, este să vă aflați acolo unde sunt consumatorii dumneavoastră. Există un motiv pentru care multe companii investesc într-un site web cu optimizarea motorului de căutare (SEO): 93% din experiențele online încep cu un motor de căutare. Credeți sau nu, există 3,5 miliarde de căutări pe Google/zi, și în acest moment există cineva din zona dumneavoastră, cu prezență online și care oferă exact aceleași servicii. Ghiciți cine își crește afacerea? Așa e, concurentul dumneavoastră.
4. 48% DINTRE CONSUMATORI SPUN CĂ UN SITE WEB CÂT ȘI DESIGN-UL SĂU REPREZINTĂ CEI MAI IMPORTANȚI FACTORI CARE DECID CREDIBILITATEA AFACERII
A nu avea un site web, face ca potențialii clienți să aibă încredere în dumneavoastră mai puțin. De fapt, 48% dintre oameni au citat design-ul site-ului ca factorul numărul unu în decizia de credibilitate a
unei afaceri. Oamenii sunt mai deschiși să facă afaceri cu o companie în care au încredere, iar site-ul web este primul loc unde aceștia verifică acreditările, recenziile, caută proiectele care le-ați desfășurat, serviciile pe care le oferiți.
5. ECONOMISIȚI TIMP
Timpul pe care l-ați petrece cu clienții explicându-le serviciile pe care le oferiți sau proiectele pe care le-ați avut sau orice alte informații necesare, puteți să îl folosiți pentru a găsi noi metode care ajută la creșterea afacerii, pentru a ajunge la timp la diverse întâlniri importante, expoziții, târguri sau pur și simplu pentru a vă relaxa ori a petrece timp cu familia.
6. E NEVOIE SĂ RĂSPUNDEȚI RAPID LA ÎNTREBĂRILE DE BAZĂ
Oamenii vizitează site-ul dumneavoastră atunci când doresc să știe ceva sau să facă ceva. De asemenea, se așteaptă la o satisfacție imediată, ceea ce înseamnă că vizitatorii ar trebui să găsească răspunsuri la trei întrebări în termen de trei secunde de la accesarea site-ului web:
1. Cine eşti tu?
2. Ce faci / oferi?
3. Cum te contactez?
Trăim într-o epocă a ACUM, unde consumatorii doresc informațiile pe care le caută imediat – ceea ce înseamnă că site-ul companiei dumneavoastră ar trebui să răspundă la fiecare dintre întrebările de mai sus, fără ca utilizatorul să fie nevoit să deruleze pagina în jos.
7. SOCIAL MEDIA AJUNGE UȘOR LA DIMINUARE
Credeți că nu aveți nevoie de un site web deoarece sunteți pe Facebook. Multe persoane din domeniul afacerilor au afirmat aceasta. Însă, aveți nevoie de un site chiar dacă aveți o pagină Facebook.
De ce? Devine din ce în ce mai greu pentru utilizatori să se conecteze pe platformă. Acoperirea organică a scăzut și mai tare în ultimul timp. Un alt motiv? Oamenii petrec deja mai puțin cu 50 de milioane de ore pe platformă decât în 2017.
Deși social media vă poate ajuta afacerea să crească, nu o utilizați ca singurul canal de marketing, mai ales în viitor.
Așadar, răspunsul este scurt: AFACEREA DUMNEAVOASTRĂ ARE NEVOIE DE SITE WEB. Poate că vă gândiți că afacerea nu este orientată pe web sau nu vinde bunuri online, însă este bine să știți că un site, poate oferi afacerii toate aceste benificii suplimentare. Stabilirea încrederii, întărirea mărcii, consolidarea relațiilor cu clienții și informarea unui grup mai larg de oameni despre capacitățile afacerii dumneavoastră sunt avantajele cheie. Odată ce aveți un site web, puteți oricând să adăugați la acesta informații, ajutând afacerea și resursele dumneavoastră să crească.